Topp 1

Bästa låten!! Passar väldigt bra in på livet just nu kanske?

http://www.youtube.com/watch?v=od7TuubLz9o

Watch Watch Watch!!

Less på Allt

Tänk att en låt text kan påminna så himla mycket om en person. Det är så jävla otroligt!

Never alone, always alone

Utbränd uttråkad övergiven ensam

Praon tar kol på en.. krafterna räcker ju inte ens för att hålla sig vaken. Det är faktiskt nästan läskigt! okej.. min dag har vart halv bra skönt att inte göra någonting speccielt, tråkigt att inte spela eller någonting sånt det suger faktiskt riktiigt hååårt!! uuuuuuuuuuuuusch.. nu blire solsidan snart sen sova, En ny dag imorrn med nya problem och nya förhoppningar!

Bye bye


Glad

So f**king amazing!!
Hahaha inte jag men ändå!
För dom som inte förstod det dära så betydde det att jag är bäst..
och det är jag ju också så jag har ju inte jugigt om det.
Nu så busig som jag är ska jag fixa en sak till lina på hennes blogg och det ska bli en hemlis!!
Tja!


Död WS Sjuk

Antingen så är jag sjuk imorrn eller så är jag död bara så ni vet!
Hur ska jag kunna minnas någonting om minnet?? Shiiit
Hej dåå nu skiter jag i ivet!

Fyfann!..

Fyfann! Ucshhh

RSS 2.0