My life would suck with out you! <3

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, allt blir bara tråkigt och ingen vill läsa.
Skiiit boring!
Sonja tycker att jag ska skriva hur dålig hon är men det vill inte jag för att hon är inte så dålig.
Visst kan hon ha sina dåliga dagar där hon har vaknat på fel sida och klagar på allt och alla, men det får man väll stå ut med. Och det bryr jag mig inte om för alla har sina dåliga dagar inclusive biffiga Sonja Nylén.
Sonja är nästan bäst, och och tror att hon är äldre än mig men tyvärr så är det inte så.
hon tycker inte om mina smilis gubbar, veerkligen (då menar jag veeeeeerkligen) inte när jag gör jätte många.
Hon blir lite sur men jag bryr mig inte för jag vet att hon inte menar något illa.
Hon älskar att prata men det kan man inte tro.
Sonja är en perfect vän och jag är så himla glad att jag har henne. TACK gode gud! <3

Kommentarer
Postat av: SOONJA !

Nääämen, åhh ! Sööt du är. Blev lite tårögd när jag läste allt det här. ÄLSKAR DIG ! <33

2011-01-04 @ 00:50:17
URL: http://lifebysonja.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0